Varför får jag inte känslor för någon?
Jag är 19 år gammal och har aldrig haft ett förhållande. Alltså inte ens frågat chans på något och varit ihop på lågstadiet typ.
När jag var mindre kunde jag tycka att en tjej var söt och det kändes lite pirrigt, men det känns som att min förmåga att få känslor för någon dog när jag kom in i puberteten. Jag blir liksom inte kär! Jag kan vara intresserad, och jag har varit ”på gång” med en tjej eller två men det har aldrig blivit något mer. Kåt kan jag bli men det där pirret man kände på skolgården i fyran har försvunnit. Hur går det till när ni blir kära? Hur känns det?
/Kille